Sportsmassage

Anbefales til dig, som primært døjer med lokale stærke muskelsmerter-og spændinger ofte forårsaget af hård fysisk træning eller i forbindelse med en sportsskade. Der er tale om dybdegående behandling af muskulaturen, hvor fokus er på specifikt belastede muskelgrupper og led. Massagen løsner op for mælkesyre og affaldsstoffer i de spændte muskler og tilfører frisk ilt til muskelvævet. Massagen bidrager til reduceret restitutionstid og forebyggelse af skader.

Fysiurgisk massage

Anbefales til dig, som lider af stærke kroniske spændingssmerter og myoser. Der er tale om dybdegående behandling af muskulaturen, hvor fokus er på at løsne op og opløse myosedannelser. Ideel for dig som godt kan lide, at der bliver taget fat da massagen udføres med hård tryk. Der kan derfor opleves lidt ubehag og smerter mens massagen udføres. Massagen løsner op for mælkesyre og affaldsstoffer i de spændte muskler og tilfører frisk ilt til muskelvævet.

klassisk massage

Også kendt som welness massage. Anbefales til dig, som foretrækker en blid og mere afslappende massage. Den mest velkendte massagebehandling, hvor der er fokus på hele kroppen. Målet er at få musklerne til at slappe maksimalt af. Kan udføres med eller uden olie afhængig af hvad du foretrækker. Massagen øger blodgennemstrømningen og er medvirkende til at reducere stressrelaterede symptomer.

Ryg, nakke, skulder massage

En af de mest eftertragtede behandlinger. Anbefales til dig, som har kontorarbejde med mange timer foran computerskærmen i samme stilling. Massagen har fokus på nakken, skulder og ryg. Der er tale om en dybdegående massage af disse områder hvor myoserne løsnes op. Massagen bidrager bl.a. til reduceret spændingshovedpine.

Refleksologi fod massage

Massagen er baseret på en teknik, der via trykken på særlige punkter i fødderne stimulerer blodtilførslen til resten af kroppen. Velegnet til dig, som lider af smerter i foden, har meget oppegående arbejde mv. Medvirker til at lindre smerter og give større balance og velvære i kroppen.

Aromaterapi

En massageform, hvor der anvendes æstetiske olier med en lindrende effekt. Olien varmes op med hænderne og der anvendes bløde bevægelser til at blødgøre muskler og få kroppen til at slappe af. Der er særlig fokus på vejrtrækning og målet er at sikre fuld afslapning både fysisk og mentalt. Særlig velegnet til dig, som døjer med migræne og stresrelaterede lidelser.